Handelsbetingelser

 

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler på LMS Cycling]. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen, brug nedstående link.

Fortrydelseformular

Emballage og varens stand, når du sender den tilbage

Fortrydelsesretten kan kun benyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt.
 
 
Ved køb er den originale emballage altid en væsentlig del af varens værdi. Emballagen skal derfor altid sendes med retur, for at betingelserne for at udøve fortrydelsesretten er opfyldt.
 

Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til:

[LMS Cycling
Helletoften 3
8600 Silkeborg 
Danmark]


Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen eller aflevere den personligt på ovenstående adresse. Tilføj evt.:” mod forudgående aftale.”
 

Du får naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. Beløbet bliver overført til det kort du har betalt med eller på din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen.
 
Eneste omkostning du har når du fortryder, er portoen for at sende varen tilbage til os.


Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Det er ikke et krav, men ekspeditionen går hurtigere hvis du udfylder vores formular eller vedlægger følgende;
 
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Når du handler på LMS Cycling har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
 

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.
 
Varen sendes til:

LMS Cycling
Helletoften 3 
8600 Silkeborg
Danmark

 

Vi har brug for følgende information når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er samt kopi af købs kvittering/faktura.
 
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
 


Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale/handle med os på [LMS Cycling.dk har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos LMS Cycling og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.